Regulamin Sklepu Internetowego
1. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy Gabrielsafety.pl oraz jego subdomeny (szkolenia.gabrielsafety.pl; sklep.gabrielsafety.pl) prowadzony jest przez Paweł Pikuła Consulting, z siedzibą pod adresem Dzietrzniki 190, 98-335 Pątnów, NIP 577-177-68-76, REGON 522194030, zwany dalej "Sprzedawcą".
- Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym oraz prawa i obowiązki Klientów.
- Kontakt ze Sprzedawcą można uzyskać pod adresem e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz telefonicznie: 783449269.
2. Oferta i zamówienia
- W Sklepie można nabyć:
- usługi, w tym przeprowadzenie audytu zgodnie z ISO 45001,
- szkolenia online,
- materiały elektroniczne (np. e-booki),
- produkty fizyczne, w tym apteczki, gaśnice i inne wyroby.
- Zakup szkoleń online oraz materiałów elektronicznych oznacza akceptację warunków dostępu do nich.
- Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
3. Płatności i dostawa
- Dostępne formy płatności: przelew bankowy, szybkie płatności online, karta płatnicza.
- Czas realizacji zamówienia zależy od rodzaju produktu:
- szkolenia online i materiały elektroniczne dostarczane są natychmiast po zaksięgowaniu płatności,
- produkty fizyczne wysyłane są w terminie do 3 dni roboczych, chyba, że podano inaczej.
- Koszty dostawy są podane na stronie Sklepu i zależą od wybranej metody wysyłki.
4. Zwroty i odstąpienie od umowy
- Klient ma prawo odstąpić od umowy i zwrócić produkt fizyczny w ciągu 14 dni od jego otrzymania, bez podania przyczyny, z wyjątkiem zakupu produktów elektronicznych.
- Zwrot odbywa się na koszt Klienta, chyba że ustalono inaczej.
- Produkty, które po pierwszym użyciu tracą swoje właściwości (np. apteczki, gaśnice), nie podlegają zwrotowi po ich otwarciu i/lub użyciu. Produkty zniszczone przez Klienta lub używane niezgodnie z ich przeznaczeniem nie podlegają zwrotowi.
- Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego produktu. W przypadku zakupu produktów w zestawie, zwrot pojedynczego elementu zestawu podlega przeliczeniu według jego wartości w zestawie: Dla przykładu:
- Jeśli Klient zakupił zestaw składający się z trzech produktów (np. A, B, C) za łączną cenę promocyjną 300 zł (podczas gdy ich cena indywidualna wynosi A - 100 zł, B - 50 zł, C - 200 zł), zwrot części zestawu skutkuje przeliczeniem wartości zwracanej kwoty.
- Zwrot produktu B nie uprawnia do zwrotu środków, gdyż koszt pozostałych produktów A i C pokrywa całą wartość zestawu (300 zł).
- Zwrot produktu C skutkuje zwrotem kwoty 150 zł (a nie 200 zł), gdyż koszt produktów A i B razem wynosi 150 zł.
- Zwrotom nie podlegają produkty elektroniczne (np. e-booki, szkolenia online) zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
5. Reklamacje
- Klient ma prawo do reklamacji produktu w przypadku jego wad.
- W celu zgłoszenia reklamacji Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą i dostarczyć opis problemu oraz dokument zakupu.
- W niektórych przypadkach produkt może wymagać odesłania do producenta w celu weryfikacji usterki. W takiej sytuacji czas rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu.
- Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni od daty otrzymania wadliwego produktu i/lub dostarczenia wszystkich niezbędnych informacji na temat produktu, chyba że wymagana jest dodatkowa ekspertyza producenta.
6. Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe Klientów są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności dostępną pod adresem: polityka-prywatnosci oraz RODO.
- Klient ma prawo do wglądu, poprawienia oraz żądania usunięcia swoich danych.
7. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w regulaminie obowiązują przepisy prawa polskiego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, o czym Klienci będą informowani z wyprzedzeniem.
Regulamin obowiązuje od dnia 01 luty 2025.